HTML

Lúúúzer

Világ lúzerei egyesüljetek. Vagy mi. Egyébként úgyse sikerül, mert LÚZEREK VAGYUNK. VÁZZEG!
Ha úgy érzed meg kell osztanod valami lúzerságot a nagyvilággal idebátran:
luuuzerblog@gmail.com

Értem?!

Friss, ropogós cuccos

Linkblog

Lúzerságosság

Lúzer Júzer 2009.03.29. 23:28

Na. Úgy döntöttem - abszolút lúzerként -, hogy beindítom ezt itt. Dizájn nincs, mert lúzer vagyok és ehhez sem értek. Ha meg nekilátok, abból sok jó úgyse sül ki. Idővel majd mindenki meglátja, hogy miről is fog ez szólni. Annyi segítséget azért adok, hogy LÚZEREKRŐL VÁZE! Igen, rólad is, mert TE IS LÚZER VAGY!

Update: Váltottam dizájnot. Mert az jó. És nem kell szerkeszteni se. Néha nem vagyok akkora lúúúzer. Ez azért megnyugtat.

Címkék: lúzer

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://luzer.blog.hu/api/trackback/id/tr581034264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása